Vlaanderenis werk

HR voor medewerkers

Arbeidsreglement

Arbeidsreglement AZ Alma

Ziektebriefje opsturen naar nieuw adres

Vergeet niet bij ziekte om uw ziektebriefje op te sturen naar ons nieuw adres: Ringlaan 15, 9900 Eeklo.

Ook een duidelijk leesbare scan of foto van uw ziektebriefje kunt u mailen naar hr@azalma.be. Vergeet niet om nadien het origineel te bezorgen aan de HR-dienst.

Hospitalisatieverzekering

Wij bieden als werkgever aan onze werknemers een door de werkgever betaalde hospitalisatieverzekering aan. Medewerkers kunnen ook hun partner en gezinsleden tegen het groepstarief laten aansluiten tegen kostprijs. Meer info hierover kunt u terugvinden in de documenten hieronder. Voor bijkomende vragen kunt u ook steeds contact opnemen met de HR-dienst op het nummer 09 310 01 27 of via hr@azalma.be.

Hoe een hospitalisatie aangeven aan hospitalisatieverzekering AZ Alma
Samenvatting polis hospitalisatieverzekering AZ Alma

Overige

Folder - Afspraken bij weekendwerk
COVID-19 - Richtlijnen voor externen

Auteur: dienst HR

Laatste wijziging: 16.06.2021