afspraakarrow-backarrow-downarrowarts-thumbbg-pathcheckclipboardclockcloseeekloesfeufacebookgluegoogle-plushamburgerinfoInstagramlinkedinphoneplay-storesearchselectsijseletwittervlaanderenVlaanderenis werkyoutube

Helpdesk ICT

U kunt bij de helpdesk ICT van het AZ Alma terecht om storingen te melden voor softwarepakketten die door het ziekenhuis ter beschikking worden gesteld of om problemen m.b.t. de elektronische communicatie (eHealth) te melden.

Beschikbaarheid

De helpdesk ICT van het AZ Alma is bereikbaar tijdens de kantooruren van maandag t.e.m. vrijdag en dit telkens van 08.30 tot 17.30 uur. De helpdesk ICT is enkel bereikbaar voor:

  • Huisartsen.
  • Medewerkers die vanop afstand aan het werk zijn.
  • Leveranciers die eveneens over een toegang beschikken.

Indien u problemen wilt melden m.b.t. de elektronische communicatie, gelieve er dan voor te zorgen dat u concrete voorbeelden bij de hand heeft. Op die manier kunnen onze medewerkers gericht zoeken naar een oplossing voor de storing en/of het probleem dat zich voordoet.

Praktisch

Om de probleemanalyse vlot te laten verlopen hebben wij minimaal volgende informatie nodig:

  • Uw RIZIV-nummer.
  • Naam van de patiënt.
  • Geboortedatum van de patiënt.
  • Het tijdstip van het bericht én van welke dienst het bericht afkomstig is.

In geval de ICT-medewerker van AZ Alma erom vraagt, kunt u uw bureaublad tijdelijk vanop afstand met ons delen. Daarna selecteert u de naam van de ICT-medewerker om toestemming te geven om uw beeldscherm over te nemen. Na het beëindigen van deze communicatie, is de verbinding met uw computer uiteraard voor onze Helpdesk ICT niet meer beschikbaar.

Contact

U kunt de helpdesk ICT telefonisch bereiken op het nummer 09 310 06 98 of door te mailen naar helpdesk.ict@azalma.be. Artsen en medewerkers van AZ Alma kunnen de helpdesk ICT bereiken op het intern nummer 100 698.

Auteur: dienst ICT

Laatste wijziging: 24.07.2018