afspraakarrow-backarrow-downarrowarts-thumbbg-pathcheckclipboardclockcloseeekloesfeufacebookgluegoogle-plushamburgerinfoInstagramlinkedinphoneplay-storesearchselectsijseletwittervlaanderenVlaanderenis werkyoutube

Helpdesk ICT/EPD

In AZ Alma is er zowel voor de ICT-toepassingen als voor het Elektronisch Patiëntendossier (EPD) een ruime beschikbaarheid van de helpdesk, zodat eventuele problemen snel aangepakt en opgelost kunnen worden.

Helpdesk ICT

Huisartsen, artsen en medewerkers van AZ Alma die vanop afstand aan het werk zijn en leveranciers die eveneens over een toegang beschikken kunnen bij de Helpdesk ICT terecht om storingen te melden voor softwarepakketten die door het ziekenhuis ter beschikking worden gesteld of om problemen met betrekking tot de elektronische communicatie (eHealth) te melden.

Helpdesk EPD

Artsen of medewerkers die vanop afstand aan het werk zijn kunnen tijdens de kantooruren terecht bij de Helpdesk EPD om storingen te melden met betrekking tot het Elektronisch Patiëntendossier (EPD).

Laatste wijziging: 13.03.2018