afspraakarrow-backarrow-downarrowarts-thumbbg-pathcheckclipboardclockcloseeekloesfeufacebookgluegoogle-plushamburgerinfoInstagramlinkedinphoneplay-storesearchselectsijseletwittervlaanderenVlaanderenis werkyoutube

Helpdesk EPD

U kunt bij de helpdesk EPD van het AZ Alma terecht om storingen te melden m.b.t. het Elektronisch Patiëntendossier (EPD).

Beschikbaarheid

De helpdesk EPD van het AZ Alma is bereikbaar tijdens de kantooruren van maandag t.e.m. vrijdag en dit telkens van 08.30 tot 17.30 uur.

De helpdesk EPD is enkel bereikbaar voor artsen en medewerkers die vanop afstand aan het werk zijn. Indien u problemen wilt melden m.b.t. patiëntendossiers, gelieve er dan voor te zorgen dat u concrete voorbeelden bij de hand heeft. Op die manier kunnen onze medewerkers gericht zoeken naar een oplossing voor de storing en/of het probleem dat zich voordoet.

Praktisch

Om de probleemanalyse vlot te laten verlopen hebben wij minimaal volgende informatie nodig:

  • Uw RIZIV-nummer.
  • Naam van de patiënt.
  • Geboortedatum van de patiënt.

In geval de EPD applicatiebeheerder van AZ Alma erom vraagt, kunt u uw bureaublad tijdelijk vanop afstand met ons delen. Daarna selecteert u de naam van de EPD applicatiebeheerder om toestemming te geven om uw beeldscherm over te nemen. Na het beëindigen van deze communicatie, is de verbinding met uw computer uiteraard voor onze Helpdesk EPD niet meer beschikbaar.

Contact

U kunt de helpdesk EPD telefonisch bereiken op het nummer 09 310 14 40 of door te mailen naar helpdesk.epd@azalma.be. Artsen en medewerkers van AZ Alma kunnen de helpdesk EPD bereiken op het intern nummer 101 440.

Auteur: dienst ICT

Laatste wijziging: 24.07.2018